torsdag 11 november 2010

Till SFS

1 kommentar:

Robert Pettersson sa...

Jag gillar den här serien jättemycket, den känns som en flashback till gymnasiet :) Några visuella saker fastnade jag också väldigt mycket för. Dels så älskar jag det fint nördiga utseendet på den med glasögonen (som för övrigt har ett underbart "tänkande samtidigt som lyssnande" uttryck på ruta 2). Det lilla, lilla käkstrecket i samma ruta gör verkligen sjukt mycket för hakformen :)

Sen upptäckte jag att öronen på figurerna är väldigt härliga. Dom ser lite ut som att figurerna är gjorda i modellera och att man dragit ut öronen med tummen i en enda skön knådrörelse. I den här filmen syns det lite av vad jag menar. Lite läskig, men ack så snygg: http://www.youtube.com/watch?v=_M8ejo974vk

Till sist vill jag be om ursäkt för min "bindestreck"-grej idag. Jag har små språkpolis-tics som kan komma ut ibland utan att jag direkt tänker på det. Jag menade inget illa och har inte ändrat något på din serie till bloggen.

Ha det fint så syns vi i skolan på måndag!