måndag 26 april 2010

FANART

Photobucket

2 kommentarer:

karl sa...

haha den där grabben känner jag igen. oerhört likt. och fint.

Robert Pettersson sa...

För någon vecka sedan sa Robin åt mig att ge "Freaks & Geeks" en chans, och sedan dess har jag sett ett avsnitt nästan varje dag (ofta till müslifrukosten), och jag måste säga att det är ett jäkligt soft program med extremt charmiga karaktärer.

Kul att du ritade en av mina favoriter så pass stort. Jag minns inte om han är halv- eller tredjedelstysk, men det spelar ingen roll - hans halvstängda ögon och långa hår tillsammans med moppemustaschen gör honom till en så klockren bifigur att man inte kan sluta le när han kommer in i bild.

Det vore intressant hur din tolkning av Bill skulle se ut också, med glesa tänder och dålig frisyr och allt ;)

Nåja, nu spårade jag ur lite grann åt fandomhållet, men kort och gott gillade jag porträtten. Det är häftigt att se din smala stil på realistiska motiv också - för det funkar ju uppenbarligen :)